tisdag 15 september 2009

Allt var bara finfint!

Var hos Bm idag med min älskling o lyssnat till lilla älsklingens hjärta som låg på 130, magen mätte 28 cm. Känns skönt att allt är bra. Har dock fått sjukt hårda direktiv gällande svininfluensan. Kanske inte ens får gå i någon föräldrargrupp för att dem är oroliga över smittan. Det tycker jag känns väldigt tråkigt. Hur ska man då kunna knyta nya kontakter liksom :( Jaja... Är ju lite worried för förlossningen också.. men va fan... det är väl typ som att släppa av en brakskit så är det över sen..

Nu ska jag göra mig iordning - har duschat.

Pusshej!

1 kommentar:

  1. Haha brakskit?!
    Jo - en skit som är fylld i hela dig som ska ut på en o samma gång då lixom *Pang*
    haha...

    Grejen är att det gör ont men på ett bra sätt - o man överlever! (o gör om det)
    Se mig - som är så rädd för smärta - har födit fram 3 barn o utan bedövning dessutom alla ggr! ;)

    Det går bra gumman - o om du är orolig o inte får gå i en föräldrargrupp så prata med barnmorskan... Det är ju hon som håller i gruppen o berättar allt ändå!

    PUSS

    SvaraRadera