tisdag 25 augusti 2009

Godmorgon!

Jag är ENBART vaken för att jag ska kolla på Fuglesang, men vet inte om det blir av då det är lite måln och åska chansen att få åka upp har gått från 80% som nu bara är 40% Happ, det visar sig!

Helgen har vi tillbringat på landet - kräftfiske och kräftskiva. Annars har det bara varit lugnt, jag antar att det är en del som undrar hur jag mår i graviditeten, så jag tänkte dra en liten update hur det känns nu :)

Jag har allt fått lite krämpor - ont i kroppen dvs mest ryggen och benen, får även ont i magen när jag går vilket jag tror(!!!) är foglossning, sen är jag FRUKTANSVÄRT hård i magen. Men ska fråga bm om råd när jag ska dit! Annars mår jag riktigt bra :)

Mer får ni inte nu - men en bild senare då jag går in i V 26 idag :) Nu är det Fuglesang!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar