lördag 1 augusti 2009

:(

Idag är en sån där natt när jag inte kan sova, har många funderingar.. Så jag har drömt mig tillbaka i tiden lite.. när man var liten och allt var så bekymmerlöst och bara en liten sång kunde göra att man slappnade av - vet ni vilken jag tyckte om att höra?



Det var pappi som sjöng denna - men han var egentligen inte så bra på att få mig att somna till just denna sång då han inte kunde låta bli att kittla mig på slutet :)

Nu ska jag kolla på Michael Jackson!
Pusshej!

2 kommentarer:

  1. Pappi visste precis vilken låt du menade, å tårar de trall....Puss Mammi

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, hoppas det är bra med dig! såg du skrev på msn igår men va inte hemma då :( Jag har förresten köpt 2 grejer från body shop för eran present, en bodylotion och en body mist (lite lättare än parfym) från "white hot summer" serien :) de har jag suktat efter länge! bästa presenten! :) kraam till dig o victor

    SvaraRadera