lördag 29 augusti 2009

*Suck*

Ännu en nästan sömnlös natt. Från torsdag till fredag sov jag hela natten.. i natt somnade jag 00,00 och vakna 03,00. Är så fruktansvärt trött. Började med att städa men gav upp, min kropp säger ifrån ordentligt får ont i ryggen, och nu har jag även ont i huvudet.

Saknar Victor så jävla mycket.. han åkte till Dalarna för att fiska i torsdags och kommer hem på söndag.

Åhh ge mig kraft, energi så jag orkar göra något!! Ge mig sömn... snälla... MÅSTE sova... för sen lär det ju inte bli något sova av, ska iaf åka in till jysk när Victor kommer hem, köpa kuddar som jag kan lägga som stöd, för jag kan inte ligga på rygg, mår illa då, kan inte ligga på sidan för då blir jag för framtung och så sparkar han rätt hårt eftersom det blir trångt, magen går ju självklart inte.. så jag halvsitter o sover just nu.

Nej fy fan.. nu ska jag "lägga" mig en stund, sen ska jag laga mat till mig och Maja, men hon är och leker hos grannen nu..

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar