tisdag 25 augusti 2009

Yeyyy!

Jaha vänner... då har man fått tagit erfarenhet av hemmorojder också *hoppar av glädje* Nae, FY FAN vad ont jag har! Men men, jag är glad ändå :)


Ni med hemmorojder vet vad jag menar med denna bild =)


- Jaja, här är magbilden jag lovade V 26
Nu ska jag hjälpa Victor o plocka upp varor, han har veckohandlat! Jag ville följa med, men han tyckte inte det var så roligt att gå med någon som inte kan gå, utan tar sig fram som hon hade nåt mellan benen som låg i kläm! Fan vad finurlig jag var där då ;)
Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Go kväll! Nu var du vitsig. Hemoröjder slapp jag när jag var gravid och glad är jag för det. Kram Madde

    SvaraRadera
  2. men lilla gumman, vi borde kanske ta en promenad till apoteket imorrn o köpa xyloproct (vanlig kräm mot hemorojjder, inte använt själv men man har ju hört talas om) eller om du vill jag köper med till dig? vi hörs senare idag :) kramen

    SvaraRadera
  3. Hahaha - vad underbar du är! Jag gapskrattade när jag såg din bild på "toarullen" o ja - jag känner igen mig mkt väl - har haft en sån hemma ngr ggr! Fy vad man ska behöva lida genom att vara kvinna!? Men underbart är det när kotten kommer! Puss

    SvaraRadera
  4. Du får mig att skratta, och mina egna tjockisproblem försvinner ett litet tag:)
    Känner igen mig själv i mycket du skriver. Inte så värst långt kvar til liten kommer:)

    SvaraRadera