måndag 27 juli 2009

Godmorgon!

Gott folk!

Idag på morgonen var vi till Tessan, jag har köpt hennes vagn då hon har köpt en ny vagn till sin Ludde :) Det är en BabyTravel - Babyproffsens egna märke. Den är inte komplett än, ska köpa en liggdel och en skötväska. Så nu ska vagnen in i ett rum för att sedan vänta på han i magen :-) Skönt att ha det klart.


- Fin va?

Nu ska jag äta frukost fort som fan, sen ska jag göra mig iordning, sen ska jag in till grannen, och sen kommer Hamilton :D Ninas Vovve. Ska vara hundvakt till ev onsdag!

-Fina Hamilton som lyssnar noga på vad matte har att säga!

Ha en riktigt jäkla bra dag, för det ska jag ha :)

Puss och kram!

5 kommentarer:

  1. Åh vilken jätte fin vagn!! Hur långt gången är du nu, 19-20 veckan eller? Vet inte alls när vi ska köpa vagn, hur länge man ska vänta, men jag har nog lite till att vänta in.. =)

    vilken jätte fin hund, ser ur som en Ridgeback! Dom är en av mina favo hundar.
    Ha en bra dag gumman.

    SvaraRadera
  2. Heej :) Jag är i V 22 imorgon.. Jag har följt din blogg lite grann - har knappt haft tid att blogga själv äns.. men har jag missat något, är du gravid eller? =)

    Det är en Ridgeback.. dem är jätte fina =)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman =) Jag hoppas ni kommer tycka om vagnen lika mycket som vi har gjort *L* Det är en bra modell och ett bra märke. Som jag också skrivit i min blogg så skrek Ludde när han fick första sprutan mot BCG =( men sen blev det lite bättre. Han har varit lite grinig nu på eftermiddagen men det går ju över. puss o kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh så fin vagn gumman! =)
    Vad kul att ni ska ha Hampe - han är ju supersnäll!

    Har jordens nackspärr - o så går det upp i huvudet - ajaj!

    Hoppas det går över tills imon!

    Love ya! / Puss

    SvaraRadera
  5. Hallå! Svar på din fråga..vet ej varför jag drömmer så mycket om dej o Helén..kul är det. Hamilton är fin. Ha det bra. Madde

    SvaraRadera