söndag 6 september 2009

BP och bajshund...

På förmiddagen så drog jag och Victor in till BP för att inhandla en mjuklift till vagnen, vi kom därifrån med betydligt mycket mer grejer. Det blev en madrass, och ett bäddset - 1900 kr fattigare, men vad gör man inte för lite mumin :) Men det är fortfarande sjukt mycket mer som behövs.. som han på BP sa, "Det är dyrt att skaffa barn".


Hur fint är inte detta? Ska sätta på ett spjälskydd också.

Jaha, så när vi kom hem så fixade vi lite med det, sen åt vi mat.. sen till det värsta. Bella hade varit ute, kommer in och går väldigt konstigt, bakbenen var väldigt långt ifrån varandra. Lyfte på svansen och jag fick en chock - trodde jag skulle kräkas. En hel kok med bajs, "VIIIIIIIICTOOOOOOOOR" Ja för jag fixade det inte. Nu är Snuttan badad och fin och klippt i rumpan för det satt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite.

Ha det gott alla!
Puss och kram.

5 kommentarer:

  1. Men Å vad fint........Värt varenda krona på världens finaste bebis! Älskar Er alla tre! Mammi

    SvaraRadera
  2. Äckligt med hundbajs! Blä

    SvaraRadera
  3. God morgon! Himla fint... japp det är dyrt med barn..men värt varända krona.. Stackars lilla Bella. Ha en bra dag. Kram från en förkyld Madde

    SvaraRadera
  4. Kan hälsa att bebisar kostar. Men dom är värdt det. Var glad du får köpa, sitter bara och väntar på att liten ska komma ut så jag kan använda allt jag redan har:$
    Får bara köpa lite kläder.
    Njut!
    Hälsningar från tjockis v.27 i Strömstad

    SvaraRadera
  5. Va söööt mumin! och det är värt varenda krona :) HAHA lilla räven då, hur sjutton lyckades hon stolpskita.. tur att Victor fixade det :) så du slapp vomitera menar jag ;) Kram gumman

    SvaraRadera