måndag 21 september 2009

Dålig sömn, men ny mobil!

Alltså jag ÄLSKAR verkligen 3. Tappade ju min mobil i backen på BP när jag skulle ringa Tessan, efter det har den levt sitt egna lilla liv, när folk ringer så ser jag bara att det är ett missat samtal, men inte från vem, samma sak med meddelande men bara ibland. Jag kan inte växla från kameraläge till videoläge, och jag kan inte tag kort med "fokusknappen" utan jag måste trycka på en annan knapp vilket gör att bilden blir SJUKT suddig. Så jag ringde till 3, och jag kunde förlänga mitt abonnemang, tack snälla du som jag prata med :) Den kommer till mig på torsdag redan :)


Fin va? =) Det är nästan som den jag har idag, är ju jätte nöjd med den jag har.. skillnaden är att jag får 8 gb minne. O säkert andra finesser. Nu ska jag fixa lite!
Pusshej!

1 kommentar: