lördag 19 september 2009

Godmorgon!

Vaken redan, eller jag har iofs varit vaken sen kl 06. Har kramat Victor hela morgonen. Sen blidde jag hungrig som vanligt, så jag har precis tryckt i mig två mackor. Gott. Ska ge Bellapluttan mat och sen kissa henne. Kände på luften när jag skulle hämta tidningen o fy tusingen vad kallt det var.

Jag har även tankar på att kanske lägga mig igen bredvid min karl igen o bara gosa gosa gosa. Min snutt är så himla mysig på morgonen, luktar gott och är kramig.

Imorgon ska jag, Victor, mammi, pappi, och morfar plocka svamp. Det ska bli kul. Det är jag och vildsvina som går runt och grymtar. Hoppas inte nu bara att dem får syn på mig och vill ha med mig i deras svingäng. Fy vad tråkigt att springa runt i en skog och leta ärtor samt rulla sig i skit.

Nej, nu står Bella och piper och viftar på svansen så jag tror hon vill ha mat.

Hoppas ni alla får en fin lördag. Jag får se hur min blir - kanske kommer en update ikväll :)

Puss och kram/ Vildsvinet och Bella!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig start på morgonen Anna! Jag skall nog se till att du blir med hem och inte blir adopterad av vildsvinen. Blir mysigt i morrn. Tack för ett gott skratt! Älskar Dig! Mammi

    SvaraRadera
  2. Hallå! Låter som trevligt att vara i skogen. Jag kan följa med istället så kan du få jobba. Ha en trevlig lördag. Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Receptet är nerskriven på min blogg, lycka till. Kram Madde

    SvaraRadera