måndag 7 september 2009

Listan

En "liten" lista jag hitta hos Madde

P E R S O N L I G T
Namn
– Anna
Hemstad – Kumla
Ögonfärg – Grön, brun och blå
Hårfärg – Ljusa slingor, så.. blond..
Längd – 1,58
Högerhänt/vänsterhänt – Högerhänt
Skostorlek – 36/37
Skor idag – Foppatofflor - när jag gick till grannen..
Mål för året – Att bli världens bästa förälder.
Mest använda fras på msn – Hur är det?
Det första du tänker på när du vaknar – Vill sova mer...
Mest saknade minnet - Min morbror..

F A V O R I T
Färg – Vitt, svart
Mat – Just nu är det fiskpinnar och potatismos.
Sport – Häst
Djur – Hund, häst.
Glass – Allt med choklad typ.
Affär – Just nu Ikea.
Sallad – Är ingen hejare på sallad :( Morötter..
Skådespelare – Krister Claesson, Mikael Persbrandt
Nummer – 8
Årstid – Försommaren

V Ä N N E R & L I V E T
Vad vill du bli när du blir stor – När blir man stor?
Hur vill du dö – Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig – Hm, ingen..
Vem är mest högljudd – Inte tänkt på, Fia kanske haha!
Vem får dig mest att skratta – Dem jag trivs med.
Vem har du känt längst – Matte.
Vem är blygast – Hm... vet inte?
När grät du mest – Jadu.. har gråtit ofantligt mycket under graviditeten..
Bästa känslan – När min älskade plutt sparkar i magen..
Värsta känslan – Att vara osams..
Vart vill du bo i framtiden – På kusten
Hur länge tror du att du kommer leva – Länge hoppas jag :)

H A R D U N Å G O N S I N
Varit kär – Som fan..
Moonat nån – Hehe.. ja faktiskt..
Rymt hemifrån – Mamma, har jag det?
Föreställt dig ditt ragg naken – Ja
Tänkt på självmord – Har väl hänt i tonåren, men inte på allvar...
Sovit utomhus – Ja, men inte under bar himmel..
Gråtit i skolan – Japp
Velat bli modell – Jag var modell(foto) ett tag.. men sen rann det ut i sanden..
Varit otrogen – Jo..
Gjort något dumt som du skrattar åt idag – Ja fy fan..
Sett en död människa – Ja
Druckit alkohol – Ja..
Använt droger – Skulle aldrig falla mig in..
Ätit sushi – Nej
Varit på scen – Ja
Snattat – Mm.. för längesedan..
Retats – Ja på skoj
Blivit nerslagen – Ja

Jag hade egentligen inte tid med detta.. men det var kul :)

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar