lördag 19 september 2009

Få the time att gå lite!

Ikväll blir det då Tessan, Dennis och lille Ludde :) Men det är inte förens kl 18:00, så jag tänkte få tiden att gå lite genom att skriva lite bloggeliblogg, blir nog inget intressant blogginlägg då jag verkligen inte har något att skriva om.

Jo en sak.... om det finns någon människa där ute som kanske kan prata med djur så behöver jag verkligen hjälp. Min älskade lilla Bella VÄGRAR komma till mig. Alla som ropar på henne går hon till utom mig. Jag känner mig verkligen dissad av min egna hund. Jag har inte varit på henne på något sätt, alltså jag har inte överdrivt något genom att försöka få henne att "tycka om mig" Sedan detta har hänt så har jag låtit henne vara. Dem ända gångerna som jag är i kontakt med henne är när hon ska gå ut och få mat. De gånger hon kommer självmant till mig, är när det kommer någon med hund, för då burrar hon in sig. Eller när jag kommer hem och har varit borta. Men hon är inte alls lika på och hoppig som när Victor kommer hem. En sak ska tilläggas - hon ligger alltid i samma rum som jag är även fast Victor är ute så är hon inne hos mig, men kommer jag för nära så går hon, eller om jag tittar på henne. Jag fattar verkligen ingenting. Så är det någon själ där ute som vet vad det beror på så får ni gärna tala om för mig varför hennes beteende är på detta sätt...

Nu ska jag duscha tror jag! Har förbannat ont i händera och föttera. Dem har svullnat, bara över natten.. usch :(


- Mage fram ifrån :)

Jag vill också tacka Madde för receptet på kasslergratängen, det ska fixas i veckan!

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Halloj! Jag tror att Bella känner på sej att du är gravid och det är det som gör att hon tar lite avstånd från dej. Hoppas kasslergratängen smakar. Kram Madde

    SvaraRadera