torsdag 10 september 2009

Klagas lite igen då..

Nu på kvällen har jag ganska kraftiga sammandragningar (vilket är normalt, men obehagligt) Magen hårdnar och ömmar, känns som han trycker ner.. men han inte gör det.. konstig känsla.. har även ont i svanskotan - men förstår bara inte hur jag kan ha det när jag inte slagit i den..

Ikväll är jag ensam.. Victor är ute i skogen. Så jag tänkte om inte sammandragningarna håller i sig gå en liten promenix med Bella - har inte varit hemma under dagen, följde med J in till stan, sen hem till henne. Så Bellis var själv i fyra h. Hon vill säkert ut och gå lite så jag ska offra mig för hennes skull :)

Hepp.. kanske vi hörs senare gött fölk!

Pusshej!

2 kommentarer:

  1. Tyvärr bara att uthärda. Haft det så genom mina båda graviditeterfrån ca v.12 och ut. Känns som man svalt en jättestor sten. Om man sätter sig och pustar lugnt brukar det ge med sig. :)

    SvaraRadera
  2. Hallå! Inte roligt med samandragningar.. Ska du serva med kaffe imorgon under min grannes flytt?. Ha en trevlig helg. Kram Madde

    SvaraRadera