tisdag 22 september 2009

Lunchtime!

Sitter just nu och äter min underbara lunch som jag gjorde - Pasta med bacon. Så enkelt och så gott.. bara att blanda ihop bacon och pasta och sen på med grädde och massa vitlökspulver! Hur gott som helst =) Idag är en RIKTIG tråkdag -tvättdag. Man kan inte göra någonting under tiden.. för då glömmer man bort tvätten eller skiter i den.. man måste hela tiden ha den under uppsyn. Så det enda jag har gjort hittills idag är att jag har klippt J, promenerat med Bella en sväng och gjort mat..... tyvärr känns det som man sitter liiiiite för mycket vid datorn sånna här dagar...

Jaja, imorgon blir det dejt med en annan J, sen mormor med mammi :)

Nu är jag asmätt efter två och en halv portion - förstår inte hur mycket som går ner... Så jag ska väl... hm, ta tvätten nu kanske?

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar