fredag 4 september 2009

Tokis..

Klockan är 05,00 och jag vaknade 04,00 är pigg som tusan... men nu har jag ont i magen, lille tuss ligger och spänner ut hela kroppen på en sida.. magen är toksne och det gör ont. Jag försöker att trycka undan honom, men då blir han bannad och trycker tillbaka ännu hårdare.

Har kollat på C Fuglesang när han vandrar ute i rymden.. lite fränt :)

Nu tänka jag stänga ner datorn igen och lägga mig bakom min älskling och krama honom, om en halvtimma går han upp. Kanske man ska gå upp också... nae.. vad ska jag göra uppe så tidigt?

Ha en fin dag alla.
Puss och kram.

4 kommentarer:

  1. Lille Tuss är lik mormor, en riktig tuffing! Tuffingar flyttar man inte på hur som helst, så det så!

    SvaraRadera
  2. Hahah va tufft att han trycker tillbaka, det är verkligen inte lång tid kvar nu gumman! ;D ska bli så himla kul o se eran lille skapelse :) Ha en fin dag..ses vi imorrn kväll? Kraaam <3

    SvaraRadera
  3. yes yes :) Självklart ses vi imorgon :-) Ska bli skitkul! Ni kan väl grunna lite på vad vi ska äta? =) Puss!

    SvaraRadera
  4. Hihi, dom får för sig allt som gör ont tycker jag. Lägger sig snätt, och sen sätter igång ett sparkandes utan lika.

    SvaraRadera