lördag 18 juli 2009

Ensam, lasagne och en vilde i magen :-)

Denna kväll fick jag vara ensam... Victor är och fiskar :-) Men jag sörjer inte över det, jag tycker det är rätt skönt - kunna lyssna på hög musik och äta lidls lasagne med en alkoholfri öl!


- Bilden är tagen på en väg mot Gravendal. I Gravendal tillbringade min Morfar sina sommrar, även mormor, mamma och Göran när dem började finnas i morfars liv.



- Ser det inte gott ut? För moraltanter kan jag tala om att ölen är alkoholfri ;)


- Jag när Victor fyllde 25 - Nu går det inte att dölja hehe.


Annars händer det väl inte så mycket. Är rätt trött. Men jag tror det är vitaminbrist så jag ska ringa till min BM på måndag. Nu väntar jag på att sommarkrysset ska börja. Livet är inte som det var innan.. utan annorlunda. Men jag börjar vänja mig lite smått.

"Will you be there" och Michael jackson överhuvudtaget går varm i datorn hela dagarna. Även "Earth Song" har blivit en favorit. Lyssnar man på den ryser man härligt.

Har tänkt en del på Göran idag, tycker det är så tråkigt att han inte får vara med om det här, vet inte vad det heter det han hade blivit till den lille plutten. Men han blir nog iaf stolt att vi ska ha Göran som andranamn eller så tänker han, "stackars barn" :) vi ska ha ett till men det är inte bestämt. Jag vet ju att han finns här och får se det ändå. Haha, när jag skrev det där sista så ramla min flaska med vatten ner på golvet. Undra om det var jag som gjorde det? Hur nu det är möjligt med tanke på att jag hade fingrarna på tangentbordet - ska fota! Och torka upp vattnet! Skumt...
- Om man sparar bilden och zoomar ser man allt vatten på golvet haha.
Ha det gott vänner!
Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, ibland är det skönt o va lite ensam :) mest för lugnets skull :)
    Earth song är skitbra, tror ja la upp den i bloggen för ett tag sedan också :) hoppas ni får en trevlig kväll nu, kram

    SvaraRadera
  2. Hihi - är Göran hos dig o busade? Vad kul! Inatt kl 02.20 ringer Pontus o är helt uppgiven o jag hör hans kompis i bakgrunden som är lite smått nervös... Ska berätta i tfn! *Hua* Love ya! Pyss

    SvaraRadera