tisdag 14 juli 2009

Ledsen...

Det är så tungt och tomt.... utan våran lilla Selma.. Idag(igår) åkte hon till Västervik. För er som undrar varför så är det för att Selma kräver alldeles för mycket energi, vi har inte den någon av oss då det har gått så långt. Jag lämnade mobilen hemma sen åkte jag iväg (har ännu inte vågat kolla hur många missade samtal jag har).. att vara hemma själv när hon åkt hade jag inte klarat av. För hur jobbig och stressad hon än har varit så har hon varit lugn med mig och Victor.. då är hon helt underbar - en knähund som älskar mys, gos och närhet. Hon är mer kelsjuk än vad Bella är. Skillnaden där är väl att Bella vet att hon är liten, Selma vet inte att hon är stor. Utan hon tror att hon är lika liten som Bella typ, ibland passar det liksom inte in vilket hade blivit en fara för den kommande bebben. För ett tag sen skickade vi till och med in en ansökan till hundcoachen men utan reultat så jag får väl glädja mig med att det finns fler som får det som oss, det är bara synd att man måste lämna bort dem för att de är jobbiga. Så gör man ju inte direkt med barn, SOM TUR ÄR.

I övrigt så mår jag ganska bra. Jessicka och Tessan.... ledsen att jag inte hört av mig... men har inte orkat. Jag vänder mig till en enhet just nu och det är Victor, mammi och pappi. Jag må vara en usel vän, ja... men allt är liksom upp och ner..

Klockan är nu 04.34 - kan inte sova.. tänker på allt.. livet har blivit så annorlunda, det känns så konstigt. Jag och Victor måste bygga upp lite under hans semester då allt har varit kaos, eller jag har varit kaos rättare sagt. Det är nog inte lätt att ha en gravid sambo som typ gråter för jämnan.. men det har ju varit så mycket och vi behöver verkligen tag hand om varandra nu. Det är inte så att vi har problem, vi är ju världens lyckligaste men när det händer mycket i livet så blir jag väldigt påverkad av det. Men det som inte dödar det härdar och jag börjar känna mig stark igen. Älskling det är du och jag mot världen och jag längtar tills våran "Michael Jackson" kommer ut, har döpt om han nu IGEN haha för att vi tittade på Michael Jackson förrut och när dem spelade "Will you be there" så var han alldeles galen i magen, hade på ganska hög volym så han lär ha hört :-) Nu ska jag försöka sova. Lägger in låten, den är RIKTIGT bra.

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman! Vet du? När man mår som du gör så ska man inte behöva känna att man inte hör av sig till folk - o må dåligt av det! De som är ens vänner förstår - SÅ ÄR DET! Vänner är som stjärnor du vet... Inte alltid man ser dem men man vet att de alltid är där! Jag finns iaf alltid här för dig - när du behöver mig - dag som natt så vill jag att du ska veta att jag finns HÄR! Puss på dig lilla gumman - älskar dig mest i hela stora vida världen!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att känna sparkar och allt, längtar som fan. Men det är så tidigt än att det dröjer ett bra tag antar jag.
    Ta väl hand om dig gumman.
    kram

    SvaraRadera