fredag 17 juli 2009

Trött o halvt ledsen..

Samma visa idag. vaknade nyss, har bäddat sängen och har knäppt på kaffebryggaren. Kanske därför jag känner mig däven. Somnade ganska hyffsat igår tror jag.

Nu finns det frukost klart till mig. Ska även beställa hem omega 3 - Diana sa att det det hjälpa till. Det är klart det är så - har man inte alla viktiga grejer i kroppen så är det klart att den inte mår bra. När vi har byggt om på framsidan har jag ju inte varit jätte duktig på att äta sådan "nyttig" mat som jag brukar äta. Fy på mig. Men det var två dagar, så det får gå ändå.

Pusshej!

2 kommentarer:

  1. Åh vad bra att du ska beställa hem det, men glöm inte att det ska va den som är för mammor.. alltså för gravida och ammande!! =)

    Hoppas din dag blir bra gumman.
    Trevlig helg.
    Kram
    / Diana

    SvaraRadera
  2. Wiii så duktiga ni är! PUSS

    SvaraRadera