lördag 4 juli 2009

Under kan ju ske =)

Vet ni vad, i tidigare inlägg så beklagade jag mig över att jag inte fått träffa/prata med Helén, inne på IKEA så ser jag en rygg, och ett hår, och ben som jag känner igen, men herregud! Det är ju Helén, så jag ropar: Helén!!!! Titta på fan, det var ju hon, Maja och Bosse, om ni bara visste hur glad jag blev, det var nästan så tårarna spruta :D Men det är gravidhormoner ;) I vilket fall som helst så gick vi på IKEA och sen käkade vi på MAX. Nästan 3 timmar fick vi tillsammans. Helt underbart.

På pop hittade jag inget till mig själv, så det får vänta en stund, vi ska köpa bebiskläder där sen. Däremot hittade jag shorts på HM, ett par som passade och ett par som inte passade. Så dem ska vi byta imorgon. Sedan köpte jag en bikini och en BH. Jag har gått från 70 a till 70 c. Det är HELT sjukt. Alla BH:ar som jag har är det 70 a på. Det är ganska dyrt att vara gravid. Men det är det värt.

Nu spöregnar det här :( Så nu ska jag passa på att städa lite, sen försöka få igång tfn jäveln som inte funkar. Går inte att ringa ifrån eller ta emot samtal.

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Härligt att vi sågs - lika glad blev jag o började nästan tjuta - utan att vara gravid! *asg* Puss på dig gumman... Love ya!

    SvaraRadera