måndag 20 juli 2009

Godmorgon!

Jag och Victor har precis duschat jag ska nu äta resten av min frukost, tog lite fil innan duschen så Victor inte behövde gå ur duschen för att hämta fil. Ska åka iväg till IKEA en sväng och köpa en byrå. Det var bra med en pizza igår är lite "sämre" i magen idag, ni vet jag är ju så hård i magen så jag blir alldeles blå när jag trycker på.

Hatar när det inte är sol och värme. Jag blir så fruktansvärt trött när det är så här. Kvavt har det varit också - vet inte hur det är nu! Men Bella har precis ätit så jag ska gå ut och pinka med henne medans kaffet kokar..

Hörs sen! Ha en bra dag!
Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. alltid skoj o gå på IKEA, mindre skoj när hela örebro är där o trängs bara. vad är de för byrå ni ska köpa?
    Tänkte på en sak gällande tröttheten o vitaminbrist o så, köp Mivitotal, finns på life på marieberg, bästa tillskottet som finns, den innehåller allt! jag mår sjukt mycket bättre sedan jag började äta det regelbundet http://www.mivitotal.se/ men omega 3 innehåller det såklart inte så det får man komplettera med. hoppas du mår bra. kram

    SvaraRadera
  2. Hihi - trycker på så att du blir blå! *skrattar högt* Vad go du är! Puss

    SvaraRadera
  3. Halloj! Länge sen jag skrev nån kommentar till dej. Ikea alltid kul. Men jag måste få tala om att jag har drömt om dej igen och Helén..förstår inte..denna gång kom du cyklande ner på en minibike från vattentornet där du bodde förut och pratande i mobil med Helén som satt på Maestro o käka pizza och du ville oxå käka det..undrar vad jag får allt ifrån hi hi. Stor magen börjar bli. Ha det så bra. Kram Madde.

    SvaraRadera