fredag 3 juli 2009

Vill - men ändå inte...

Jaha, då kommer ovädret som alla väntat på, eller? Jag kan nog inte hålla med om att jag vill ha oväder igen, sommaren är så kort och vi kommer ändå klaga sen när kylan kommer, vart är värmen, hallå var är solen, jaha, solen lyser med sin frånvaro idag också! Okej en redig urladdning, det behövs verkligen, men den urladdningen behöver inte vara mer än två dagar. Hur mycket jag en lider av värmen så är jag ändå så glad att det är sol. Kan man bada så är ju det ett plus, det har ju inte jag kunnat gjort här då jag varken har körkort eller cykel *tittar strängt på mamma och morfar* De tyckte nämligen att det var helt onödigt att önska sig en cykel på födelsedagen, bara för att dem har cykel och körkort! MEN, jag fick jätte fina pressenter av dessa underbara människor, så jag ska inte klaga :) *Bannar mig själv* Men man är väl närking eller?

Igår kollade Victor och jag på kärlekens mirakel - en film där man får följa en graviditet från början till slut, helt fantastiskt vilken prosedur det är, och ett under att en liten, liten sak, kan bli en människa. I början är embryot mer eller mindre en parasit som "tävlar" med mamman om näringen..

Nu ska jag ta en glass :)

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Tittar strängt på Anna som inte har tagit tag sitt körkort som mammi har betalt!! Älskar Dig ändå. Pussar

    SvaraRadera
  2. Fan.. nu satte du dit mig rejält... skit också... hundögon.... älskar dig =) PUSS

    SvaraRadera