tisdag 21 juli 2009

Vart IKEA idag istället!

Var på IKEA idag istället... Victor fick pressentkort på IKEA - det valde han att lägga på bäsen, så det blev grejerna som är på bilden, förstora upp den så ser man vad det står också. Vi köpte även en byrå men den är inte ihopsnickrad än..




Vi var även inne på M-berg och köpte lite kläder till oss, Victor köpte ett par Jeans på MQ, jag köpte mammajeans på HM och ett lille på Gina..

Nu ska jag snickra ihop skostället som vi köpte också! Victor jagar antagligen ikväll.

Pusshej!

4 kommentarer:

  1. Alltid bra me bebbetillbehör :)
    Vad blev d för skoställ o byrå? nyfiken. Jag gillar HEMNES serien på IKEA faktiskt..klassisk o fin..i vit såklart :) Ha en bra kväll gumman. kram!

    SvaraRadera
  2. Roligt att börja köpa Bebis saker ! Skönt att ha sker innan bebisen kommer.
    Hoppas det är bra med dig o magen !
    kram Anna

    SvaraRadera
  3. här kommer en liten dum fråga men jag har funderat på det ett tag!! vad heter du? :)

    SvaraRadera
  4. Hej Jonna! Jag heter Anna :)

    SvaraRadera