söndag 19 juli 2009

Hemkommen!

Jag och Victor följde med mamma o morfar till mormor, var där och hälsade på en sväng :-) Efter det drog vi till Tessan, Dennis och lille Ludde.. där åt vi Pizza, o det är så mysigt att få mysa med bebis. Längtar verkligen tills våran bäse kommer. Ställde mig även på vågen hemma hos Tessan, *viskar* jag har redan gått upp 10 kilo. Nice. Bra kämpat :D

Så om folk inte tycker jag ser gravid ut så ser man det på vågen iaf ;)

Nu ska jag lägga mig och sova. Somnade och vaknade sent idag så det är bäst att jag lägger mig så jag inte vänder på dygnet igen.

Ha det bra!
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Härligt o få låna en bebbe o snuffa på lite innan eran älskling kommer ut till er! *L*
    Det SYNS att du är gravid hjärtat - du är så otroligt vacker - man ser på magen men man ser på hela dig Anna - hela din lyster! *L stolt*

    Älskar dig!

    Puss

    SvaraRadera