måndag 6 juli 2009

Marieberg

Idag fick jag följa med Nina till Marieberg, så snällt. Hon hade ringt mig medans jag var ute med hundarna så hon hade hunnit in på M-berg när jag ringde henne. Men hon vände i dörrarna för att hämta mig :-) Så gulligt. Vi gick nästan in i varenda affär. Sedan drog vi till max (driven) för vi var grymt hungriga. Jag hade beställt en maxbox, och Nina ett maxmål, dem var nå GRYMT stressade, så Nina fick fråga om dem ville ha betalt, jag fick fyra strips, och ingen överaskning. Allt i samma påse bara, dem sa att dem tänkte på miljön. Haha, japp det är ju skit bra =) Underbart nu när man kan göra lite saker och inte är helt handikappad för att man mår illa.

Imorgon bär det av till Gravendal med mamma Bosse och morfar. Det ska bli jätte kul. Eftersom Victor har en cp-dator så kan jag inte lägga in bilder så jag får skicka från mobilen, så bli inte förvånade om det ligger tio bilder i tio olika inlägg =)

Ha en trevlig kväll!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar