lördag 4 juli 2009

Snälla nån...

Jag nästa skäms över att skriva detta inlägg, men detta är ju en gravidblogg numera. Jag sitter och tittar på sommarkrysset, jag har en förkärlek till Thomas Di Leva, han börjar då sjunga på Miraklet. Känner hur jag blir varm i hela kroppen då jag själv har ett mirakel inne i min kropp, men jag tror texten handlar om ett kärlekspar. Hur som... jag bryter ihop totalt och störtbölar, alltså nu snackar vi krokodiltårar, Victor kommer springandes in och undrar vad som hänt, och jag bara pekar på TV:n... han skakar på huvudet och går igen, och då gråter jag ännu mer hahaha. Snacka om att man har en del hormoner i kroppen..

Tycker ni jag är fjantig? Hihi!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Underbara lilla gravida älskling! Så är det, hormonerna lever sitt eget liv under graviditeten och känslorna bara kommer.... Ja det är verkligen ett mirakel du bär på. Älskar er!

    SvaraRadera
  2. Jag hade oxå en sång som jag grinna till under min graviditet, men kom ej ihåg den tyvärr, men när jag hör den idag så kommer tårarna. Hormonerna blir inte bättre när man väl har fött, det blir värre. Ha det bra och hoppas du får träffa och prata mer med min granne. Kram Madde

    SvaraRadera