lördag 25 juli 2009

Trevlig kväll!

Nu sitter jag här efter en jättetrevlig kväll. Det har gått jätte bra och jag är så glad att jag har fått träffa dem igen :-) Morfar var med och han är verkligen som Edvin i "full frys" Det är tur jag/vi har honom för man får sig MÅNGA skratt. Han och pliggafan har ju gjort allt tillsammans, och han är med överallt. Är det något som vi inte vet, så säger han: "Fråga pliggafan, så får du se"



Detta klipp är verkligen morfar i ett sällskap efter ett par öl. Inte en enda får en syl i vädret men trots det så skrattar vi ju iaf :-) (Morfar, om du inte vet hur du sätter på klippet så får du ringa mig så förklarar jag på telefon)

Nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också.
Puss och Kram.

2 kommentarer:

  1. Härligt gumman att allt gick bra - vill höra allt sen! :)
    Har sms.at dig idag men jag förstår om du har mkt att göra...
    Testade att ringa oxå - men jag gör ett nytt försök imon! :)

    Puss o kram / Älskar dig massor!
    *love*

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis vad du menar!! Älskar Dig hjärtat. Mammi

    SvaraRadera