fredag 10 april 2009

Är det Fredag idag?

Har inte haft någon koll på dagarna denna vecka, skärfredag och långtorsdag, påsk hit och dit... *Jaaaa... jag vet att det inte heter skärfredag* Men då är ni ju vakna i allafall. Det är inte jag - jag är så otroligt trött idag, har legat ute hela dagen.

Ska försöka summera veckan som varit --> Slappat. Brun(are) har jag blivit. Näe, det här går inte jag ska gå och lägga mig. Ska ta tag i den här bloggen på måndag. Tills dess får ni stå ut med detta tråkiga.

Glad jävla påsk, vet inte ens varför man firar den, haha oj vad ni ska kommentera nu... men tänk efter? Tror ni inte att jag vet det, tror ni att jag är så bortkommen? Ja vem vet? Vem vågar förklara påsken i kommentarerna? Haha.. jag kan säga så här - ful får man vara.. men inte dum / Morfar!

Herrå!

3 kommentarer:

  1. Haha - störtskön böna! Glad jul! Puss

    SvaraRadera
  2. Bäst att inte ge sig på några förklaringar tror jag. Älskar Dig och dina underbara inlägg!

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk på dej, önskar Madde

    SvaraRadera