söndag 19 april 2009

Inget fiske för mig idag!

Som rubriken lyder, mår inte så bra, då valde jag att vara hemma, inget allvarligt.. Jag hoppas på att dem drar upp massa fina fiskar som jag kan få se kort på sedan. Victor lovade att dra upp en 25 kg:are åt mig, tror att Victor också ville se Fia sitta som en koala på Fegges rygg! Åh vad jag önskar att jag var med.. sedan hoppas jag Victor firrar upp en aborre som jag kan få äta smörstekt ;)

Har ätit frukost och ska lägga mig i sängen för att kolla på film, äta godis och se filmen G eller något annat som faller mig i smaken. Kände mig för studen på blogghumör.. men nja, jag vet inte.. det gick över. Kanske vill skriva mer sen.

Ha en bra dag!
Puss & Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Åh gumman - inge kul att må bra men det är bra att du känner dina egna begränsningar o stannar hemma... Ringer snart! Puss - love

    SvaraRadera
  2. Jättesynd att du inte va me gumman, men de kommer fler gånger, jag hoppas du mår bra.. kramen

    SvaraRadera