torsdag 30 april 2009

Ojojoj!

Tack snälla Madde och Helén, för att jag fick en Award, om man fick skulle jag skicka tillbaka till er, men det kanske blir lite jobbigt.

Jag har inte tid just nu att skicka vidare några awards och jag glömmer säkert att göra det senare :) Men jag tycker om många bloggar :D

Idag började min dag INTE bra, vaknar och ska kolla vad klockan är på mobilen - märker att den är avstängd för att batteriet har dött, sätter då på mobilen och ska trycka in pinkoden **... what, vad fan är det för pinkod nu igen?? Tar händerna för ansiktet och är färdig att bryta ihop, ska jag klara mig utan min mobil hela helgen för att jag inte kommer ihåg min pinkod och Victor är inte hemma. HJÄLP. Gör några tappra försök att komma ihåg, har ju trots allt haft min pinkod i tre år, men lyckas slå in fel pinkod 3 gånger. Ringer till tre, där jag får prata med en jätte trevlig Christoffer, som snällt talar om vad jag har för puk kod, trodde dem var tvungna att skicka puk koden på posten, men han kanske hörde min uppgivenhet..

Ikväll är det grillning i Sandviken, ska bli jätte trevligt.

Hepp, duschen och lite städ kanske :)

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Ha en supertrevlig valborg min goa vän... O du snackar om att JAG är förvirrad när jag kör bil? Ja men... Hallå där - sj då när det gäller koden? Hihihi - Pöss! Vi hörs av senare - åker nu... Vi får se vad som händer ikväll - kanske kommer farandes ändå? Man vet aldrig! ;) Pöss igen o hälsa alla som jag känner o inte känner! <3

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hoppas du hade det trevligt i Sandviken igår. Själv hade jag det trevligt. Ha en bra och fin dag. Kram Madde

    SvaraRadera