måndag 20 april 2009

Förbannad!!

Japp, ett helt onödigt inlägg, men jag måste bara säga att jag blir så hiskerligt förbannad när jag som idag läser på nyheterna att Madonna blev avslängd när hon var ute på en skrittur med sin häst, mitt i allt kommer en paparazzi upp ur buskarna och knäpper en bild, detta skrämde hästen rejält så Madonna föll av. Men allvarligt talat är det inte helt sjukt, varför måste dem vara så JÄVLA närgångna, och varför gör dem det där det kan uppstå fara, fortsätter idioterna så här så kommer dem ju inte ha några kändisar att tag kort på!



Anna har talat, och jag hoppas en paparazzi nörd ser detta!!
Idag är jag på hugget igen!

1 kommentar:

  1. LIlla gumman - paparazzin är ju DU - fast på mig o blommor så det är kanske ingen fara? *blink* Puss - vågar jag ringa dig? Hummmm... *Tar ett djupt andetag* 019 -50***** Tut! HJÄLP

    SvaraRadera