fredag 24 april 2009

Fredag

Känner inte för att skriva något, men just nu är jag rätt trött på en del saker... vill bara att Victor ska komma hem nu så jag får krama honom hela helgen och bara mysa... tänker inte göra ett skit mer.. eller jo nu ljög jag, ska ju för tusan iväg och shoppa med mamsen imorgon, och det ser jag verkligen fram emot ska bli så kul att få komma ut, se lite folk, och få umgås med någon man tycker mycket om, många hjärtan till dig mamsen :)

Jag mår förövrigt bra :)

Sköt om er och ha en jävligt bra helg, för det ska jag försöka ha!

Puss och kram..

5 kommentarer:

  1. Jag känner inte heller för att skriva något i dag. Skall bara ta det lungt i helgen. Man behöver inte fara runt som en gammal steppräv. Ha det bra för det tänker jag ha.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hoppas du har haft en bra helg. Jobbvecka för min del nu+helg. Ha det bra. Kram Madde

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Du har en award att hämta hos mej. Hoppas allt är bra med dej. Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Gumman min... Du har en award att hämta oss mej. Ha en underbar onsdag. Puss o kram

    SvaraRadera
  5. Trevlig helg på dig själv. Trevlig blogg du har. Jag återkommer.

    SvaraRadera