måndag 13 april 2009

Jag lovade!

Jag lovade att bli bättre på att blogga... Tyvärr börjar jag allvarligt tro att detta inte är något för mig. Men det är så skönt att få skriva av sig ibland. Jag kommer ha kvar bloggen iallafall för jag tycker ju om att skriva och vara lite halvflum ibland. Dessutom så kommer det bättre tider - jag lovar :) Sommar snart...

Helgen har varit helt okej, var i sommarstugan på påskafton - jätte mysigt.



- Helt vit :)

Idag ska jag och Victor till morfar, mormor, mamma & Bosse kommer dit också. Det ska bli jätte trevligt, vi ska få lite påskfika. Nu ska jag sminka mig och kanske äta lite.

Sköt om er!
Puss & Kram.

2 kommentarer:

  1. Gumman - jag vet hur det är att få bloggtorka så låt det bara vara ett tag så kommer du igen sen. Strunta i vad andra tycker - det är DIN blogg o DU skriver när DU vill... Mina tankar är hos dig precis hela tiden - jag ringer dig snart o kollar läget! Vad fin du var i helvitt - en vacker brud en vacker dag! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Hejsan Anna! Bloggtorka kan man få. Skriv när du har lust. Man kan inte vara på topp jämnt med att skriva. Ha det så bra. Kram Madde

    SvaraRadera