måndag 20 april 2009

Nattinatt!

18 stycken har läst min blogg idag! Jaha, vilka är alla ni då =) ?

Idag tänker jag inte dra ut någon värsta grej här, tänkte bara tala om att jag har städat lite idag. Kändes helt ok. Låter som att jag inte städat i hela mitt liv, det är ju bara det att jag har varit lite off några dagar här så Victor har fått tagit det mesta, men annars så är det jag som gör nästan allt. Victor får sköta allting utomhus och sådant som ska lagas!

Morfar, är det ingen gamal politiker som gjort bort sig? Saknar blogginlägg från dig!

Nu ska jag se på TV, eller dra något med Stefan & Krister.
Puss och Kram.

3 kommentarer:

  1. Jag läser ju - så då är det 17 st hemlisar här inne o smyger... thi hi.... Jag har ca 30 smygrunkare jag! *suck*

    SvaraRadera
  2. Vi är.... Din Värsta Mardröm hehe:P

    SvaraRadera
  3. Anonym - vilka är ni då?? =)

    SvaraRadera