torsdag 2 april 2009

Torsdag

Godmorgon där ute i vilda western!

I morse gick jag upp kl 07.00, pigg som fan. Sedan vid 08.00 kom Helén över 5 min för att lämna lite stuff som jag skulle ha. Har även ringt och avbokat Bellas veterinärtid, har inte råd denna månad, ska ta det nästa månad istället. Ibland känns det nästan som att det blir mastodont månader med räkningar. Tur man är beredd och van vid dem smällarna.

Igår var det en underbar dag, satt ute i solen hos Annika, mådde riktigt bra när solen värmde på. Och jag fick lite färg på bröstpartiet. Väl hemma hos Annika började jag fota en del, här kommer några av korten :)







Igår när jag och Victor hade lagt oss låg vi och tittade på ett reprisavsnitt på Big Brother, helt plötsligt blev allting kolsvart. Det var proppen som gick, och grejen var den att igår tog propparna slut så Victor skulle ta med sig nya proppar idag. Som tur var hittade vi en frisk "propp" som låg i skåpet. En väldans tur, annars hade vi nog fått gått över till någon granne, hur populärt kan det vara tolv på natten? Jag vill säkra upp här för det går inte att göra någonting, när jag städar och grejar sätter jag gärna igång en tvätt, och dammsuger - men det går inte då dör allt. Victor säger att det är jätte dyrt att säkra upp, det tror inte jag, någon som har koll på det där?
Nu ska jag bädda sängen och göra mig iordning.
Puss och kram.

6 kommentarer:

  1. Wiiiiiiiiiiii - kort på en SPINDEL - uschamig vad läskigt! Fyyy dig, du vet ju att jag tittar på din blogg! ;) Men de är fina bilderna! En FRISK PROPP! Sköna uttryck du har hjärtat! Nä - orkar inte skriva till dig utan jag springer efter tfn o ringer dig istället - tuuut, tuuuuuut, tuuuuuut - svara! :D Puss

    SvaraRadera
  2. Usch och fy vilken äcklig spindel*ryser* Hade varit poppis att knatat över till grannarna och bankat på och sagt en propp tack;) Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Tack för din kommentar på min lilla sida, värmde. USCH vilken HEMSK spindel (fobi). Ha en bra dag/kväll. Madde

    SvaraRadera
  4. Vlka fina bilder du har tagit, nu blir pappi Bosse stolt! Puss

    SvaraRadera
  5. Vilken fotograf!! Puss!

    SvaraRadera