lördag 4 april 2009

Lördag och Sol

Idag är det den bästa dagen på hela veckan - Lördag, och kan det kännas bättre när man vaknar och upptäcker att solen lyser med sin närvaro :) Idag ska jag steka på altanen hela dagen tills det blir kallt. Jag ska bli brun som en pepparkaka denna sommar, det har jag bestämt mig för. Har jag bestämt mig för något då blir det oftast så.

Gjorde ett quiz på facebook nyss om "Vad borde du jobba med egentligen" och så här blev resultatet: Riksdagspolitiker
Du kan konsten att orera vitt och brett utan att egentligen säga någonting. Du trivs i kostym, och sover gärna i plenisalen under omröstning. Nu är du nöjd va mofar? Vem ska jag avskeda först? och hur mycket pensionspengar vill du ha? Så fixar jag det.


- Utan smink, men vad fan...

Nu ska jag ut i solen, hörs kanske senare, och kanske ni får se en skillnad - om jag blivit brunare vill säga!

Ha en underbar dag :)
P&K

7 kommentarer:

  1. Hejsan! Ut nu och bli pepparkaksbrun. Risdagspolitiker inte ila, jag vill ha alla bonusar. Ha en underbar dag i solen. Är det okej att jag länkar dej. Madde

    SvaraRadera
  2. Tjena snygging höhö ;)
    Hoppas du får en bra stekardag i solen. kramar

    SvaraRadera
  3. Höhö ;)

    Har varit en skön dag i solen....

    Madde, jag jobbar på brunan ;) Ska försöka ordna så att du får all bonus, men jag måste spara lite till mig själv också :) Du får gärna länka mig!! Kram på er!!!!!

    SvaraRadera
  4. Bli bara inte en ny Mona Sahlin.

    Morfar

    SvaraRadera
  5. Ja visst var det en fantastisk dag...Jag tror duär alderless för mänsklig och omtänksam för att bli politiker ;-)
    Måste ses någon dag!!Puss gummis

    SvaraRadera
  6. Vill bara påminna dig om att "ALDRIG UTAN DIG!" Älskar dig gränslöst mycket... Jag är så tacksam att du och jag träffades gumman - hellre ett liv utan en man o andra vänner - bara jag har kavr dig så räcker det! Man ska inte älta det man inte har utan glädjas för det man har! Brukar tänka ofta - vad hade jag gjort utan Annan o VAD gjorde jag innan jag lärde känna dig? Igen - aldrig utan dig! Puss din vän Helén.

    SvaraRadera