fredag 17 april 2009

Oj oj oj oj oj

Jag har något att skriva, kors i taket. Talade precis med världens bästa (läs argaste) vän, Helén.. Har nu i efterhand övervägt om jag verkligen borde ha gjort det, för fy FAN det gick inte att prata med henne, allt var verkligen fel, och hon lät arg också, hon brukar alltid kvittra i rösten när man pratar med henne. Min kära(arga) vän slutade röka igårkväll. Helén har pratat om att jag har hugge som en kobra dem senaste veckorna, men det är fan roligare än att sitta med någon som bara muttrar. Men du, lilla vän innan du ringer och skäller ut mig för att "Du ska minsann finnas där och förstå att jag mår så här dåligt just nu" så vill jag bara tala om att jag faktiskt förstår dig, och älskar dig jäääääääääääääätte mycket och du får faktiskt vara förbannad - det gör ingenting. Om du vill ringa mig och vara tyst så gör det jag kan hålla låda med att tala om hur fin och vacker och snäll - nääe, där ljög jag för snäll är du inte just nu, men annars. Kämpa på älsklingen min jag vet att du fixar det här galant!

Ha en trevlig helg mina vänner!
Puss och kram
pumaaaan

1 kommentar:

  1. Oojojojoj......... Sorry! *skämms ihjäl - menjag har faktiskt liiiite rätt på min sida då du varit HEMSK (fast på ett hemskt roligt sätt) mot mig ett tag nu! ;) Hehe - du o jag mot världen! All min kärlek! (Tssss - jag KAN ff vara snäll!!! )

    SvaraRadera