torsdag 16 april 2009

Torsdag

Jaha, då var det torsdag igen och veckorna rullar på som vanligt. Hm, jaa... skulle bli bättre på att skriva i........ måndags, haha det var ett tag sedan. Jag håller inte alltid vad jag lovar så jag ska nog sluta säga "Jag lovar att bli bättre" Jag vill ju blogga, men när jag väl ska sätta mig så känns det som det inte rullar lika bra på tangentbordet som det brukar göra. Det är väl sådant som händer. Jag hoppas jag kommer igen snart :)

Igår var min mammi här hela dagen vi åt bakad potatis, satt ute på altanen och bara mös hela dagen tills Víctor kom hem. Jag fick en otroligt fin sten av mammi som nu ligger på mitt nattygsbord, den ser ut så här:

- Jag älskar dig med mammi.


Nu ska jag städa sovrummet, sedan ska jag lägga mig och kolla på en film, kanske sova lite middag vore skönt, fast då kan jag nog inte sova sen.

Ha en fortsatt bra dag.
Puss och Kram.
Anna

2 kommentarer:

  1. Åh fin sten :) jag fick ett rött stenhjärta av mamma när de varit i skåne nu över påsk :) mammor o stenar :D

    SvaraRadera
  2. haha jag vet inte.. dom skulle kolla på det och så skulle hon höra o se vad dom kunde göra åt saken. men tar dom inte bort dom så gör jag :D haha

    SvaraRadera