lördag 18 april 2009

Dagen...

I morse fick jag frukost på sängen av min älskling, finns det något bättre, lyxigt. Vi hade en mycket mysig morgon tillsammans med massa kramar och pussar. Det är så sällan vi kan ligga kvar tillsammans i sängen på morgonen, för oftast ska Victor iväg eller jag iväg. Men imorse hade vi bara en tid att passa och det var klockan 14.00 för då skulle vi till morfar då mormor kommer hem och hon fyllde 71 idag. Hon fick kläder, lite hårgrejer och duschartiklar :) Idag var Victor och morfar på diskussions hugget, så de disskuterade Zlatan hur fan han kan kosta 1 miljard, då tänkte jag vara lite smart att avsluta den tråkiga diskussionen med att, hallå! det är faktiskt namnet de betalar för isåfall, fattar ni inte det! Inte nog med det, nej då börjar de disskutera Pirate Bay.. ja... sen var det igång igen...

Så nu halvgluttar jag lite på Robinson, det är ju rätt underhållande.. en annan "oj intresseklubbensak" är att mammi är på på brakskitfest, dem ska äta chili con carne och dricka öl. Jag tycker synd om pappi då han ska ligga bredvid någon som fladdrar skinka hela natten.... hoppas hon sover på soffan inatt. För den luktar ju lite när man ätit chili con carne.

Nu ska jag inte uppehålla er något mer - utan gå och lägga mig under täcket, kanske somna eller kolla på TV.. det får min kropp avgöra. Ska upp tidigt imorgon.

Hoppas ni haft en trevlig helg än sålänge!!
Puss & kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar