fredag 17 april 2009

Snart...

Snart, snart, snart kommer min Victor hem - tänk att man efter tre år tillsammans kan sakna så mycket fast man träffar varandra varje dag. Äkta kärlek kallas det. På söndag ska vi till landet och fiska, Fia & Fegge ska följa med, och jag och Fia har dealat lite, om jag drar upp en gädda på 25 kg då ska hon sitta som en koala på Fegges rygg. Det vill jag se - därför måste jag dra upp en sådan gädda.

- Den gäddan Fia ska jag fiska upp, gärna på metspö blir lite mera spänning då!
Ja, morfar om du läser detta så lovar jag att vi ska ta med dig ut också så du får fiska, vet att du saknar det. Vi gör det när det blir lite värme - du vet gamla människor är lite känsligare för kylan! Fick just reda på att lille morfar är tandlös i underkäken just nu, dem har skickat hans tänder till Malmö för att räta till EN tand, han får äta typ soppa, och sånt som är mjukt! Ni anar inte hur mycket smisk jag riskerar just nu! Men det gör jag gärna så ni får lite att läsa om. Hihi, men du vet att jag älskar dig lille morfar :)
Nu ska jag ta och sätta på lite smink för snart kommer min älskling hem och då vill jag vara lite fin. Så skönt med helg. Ha det bra alla söta små folks där ute!
Puss & Kram!

1 kommentar:

  1. Hhaha jaa jag hoppas innerligt att du får den gamla gäddgubben på kroken, fin o träig smak :D den på bilden är ju lika stor som ett barn HAHA nasty shit! Hoppas du haft en bra kväll?? vi hörs säkert imorrn, natti o kram

    SvaraRadera