måndag 30 mars 2009

Fy...

Vilken tråkig bloggare jag är..

Men nu fick jag något att skriva om. Idag tror jag att jag har fått 6 olika mail om "ÖPPNA INTE DENNA LÄNK VIRUS VIRUS, DEN RADDERAR HELA DATORN" bla bla bla. När man söker viruset på google så kommer det ofta upp en artikel från aftonbladet eller liknande att det är ren bluff. Jag är sjukt trött på dem här varningarna, och hade det varit ett farligt virus så hade media varnat oss här i Sverige, och inte på CNN, för hur många av oss sitter bänkade framför CNN - inte så många va? Om viruset kommer från USA, så borde mailet vara på engelska, om inte någon duktig filur sitter och översätter, vad vet jag? SÅ nu vet ni det! Idag är jag nog en kobra, som Helén uttryckte sig för några dagar sen. Men jag känner mig inte alls på topphumör idag. Hormonsrubbningar i kroppen kanske.. Fast Helén gillar när jag är på hugget.

Jaa, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på 2 ½ man.

Puss.

5 kommentarer:

  1. Japp - jag älskar när du hugger o SPOTTAR som en kobra! Haha - men jävlar vad taggad du är - ibland så tom JAG backar undan! Men nu har det hållit i sig i ngr dagar lilla hjärtat men jag har all förståelse - o jag ska inte säga nått heller - hugger rätt bra oxå! *fniss* LOVE YA SWEETIE!!!!

    SvaraRadera
  2. Hmm, kanske du borde installera ett Anti Virus pogram? Det funkar rätt bra och då slipper man sånna problem. Prova det!

    SvaraRadera
  3. Anonym - Jag förstår hur du tänker, men nu är det ju mina vänner som skickar ut sådana här varningsmail för att de tror att det är virus, vilket jag också trodde innan men nu är det ju bara bluff! Tack för din kommentar =)

    Helén.. Jag älskar när du tuggar på <3

    SvaraRadera
  4. Svarar på ditt inlägg här :)
    Absolut kan vi göra det ihop nästa gång, tror vi kan få det lite stressigt idag kom på att vi har tvättid nämligen hehe..hatar det men skönt när det är klart. Vad jag menade med vänner osv är att jag vill kunna umgås och känna en tillhörighet, även om jag vet att vi är vänner så måste det ju visa sig på något sätt, förstår du hur jag menar? Ha en fin dag i solen :) kramar fia

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Kul att du titta in på min lilla enkla sida. Ha nu en underbar dag i solen. Madde

    SvaraRadera