måndag 15 juni 2009

Aj Aj Aj

I morse försov jag mig, somnade 04:30 imorse, är så trött på att inte kunna somna, inatt mådde jag inte ens illa utan var bara pigg som en lärka. Så jag vaknade av att det plinga på dörren och jag tänkte "Jävla försäljare som ska komma så tidigt" I nästa sekund ringer telefonen - Lena... ja men just ja... jag skulle ju klippa idag. Så det var bara att häva sig upp..

När jag väl skulle börja klippa börjar det svida och bränna där jag har min piercing - det gjorde så ont så det var något helt fruktansvärt... Men nu är den ute.. Mamma är du glad nu?

Nu ska jag duscha och hoppas på att piggna till - är skittrött. Jag tänker ju INTE somna på dagen iaf, inte bra då kommer jag inte somna inatt fast det gör jag ju ändå inte så jag vet inte..

Så ni där ute.. ha en bra dag =)
Pusskram!

2 kommentarer:

  1. Yes yes, det var fel från första början vet du väl! Puss Mammi

    SvaraRadera
  2. Nejee... har du tatt ut vrålsexet? *suck* Jaja....

    SvaraRadera