söndag 14 juni 2009

Bättre...

Mår lite bättre idag - Har ju fått sniffa på bebiiiiiiis, lilla Ludde, Tessan var ute och gick och hade vägarna förbi här - kul! Men faktiskt så mår jag lite bättre från dävenheten. Magen börjar ändra form och är inte lika stor nertill längre, utan den har rundats vilket gör att den ser rätt liten ut. Men nu är jag ganska säker på att det är lille Tuss som jag känner, det är en bubblande känsla. Skulle förklara det som fjärilvingar som slår där inne. Men, som jag sagt förrut det kan även vara mina egna bubblor. Men det känns väldigt annorlunda och varje gång får jag nästan en pirrningskänsla =) Kul. Så om inte annat får jag väl låtsas att det är lille Tuss, då blir jag ju iaf happy :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på något.. vad vet jag inte... men nåt hittar jag alltid på.

Puss och hej snygga tjej.. eller kille om du som läsare är det :)

3 kommentarer:

  1. Suger åt mig åt din sista mening! :D HAHA...

    Puss - love - ya!

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i SNYGGING!

    SvaraRadera
  3. O det ska komma från dig?! =)

    SvaraRadera