fredag 5 juni 2009

Haha!

Som vanligt ett natt inlägg :) Kan inte sova.. mår rätt illa så jag äter lite knäckemacka, det lindrar skönt för magen, men varför jag skriver är: rätt som det bara rumla det till i hela magen och det kändes som jag skulle fisa, men istället var det som en fisk drog i väg. Jag har aldrig känt något liknande, så jag antar att det var nåt, väckte till och med Victor, det blev så här.

Jag: Victor, Victor!! Vakna, älskliiing!!
Victor: Vah, ska du spy? Behöver du hjälp?
Jag: *ASG* Nej, jag tror jag kände den!!
Victor: Okej.......(tystnad) Men jag känner den inte!
Jag: Va? Iaf, det kändes som en fisk.
Victor: Hahaha, jag är ingen fisk (sen somnar han om)

Jag får nog snacka med honom om det här imorgon =) Kanske inte ens var bebisen, men det kändes inte som något annat iaf =) Och jag mår inte lika illa längre, tänk vad lite glädje kan göra.

Nej fan.. nu ska jag FÖRSÖKA sova igen.

Natti!

2 kommentarer:

  1. Hahaha kan inte göra något annat än att le när jag läser ditt inlägg=) Du kan ha känt bebis=) Det kan kännas som en fisk=) Jag är så glad för er skull att ni ska bli mamma och pappa!*glädjetårar* Jag ringer dig senare idag snutt! Du är bara för härlig när du ringer=)

    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Det var säkert lilla tuss som kändes. Hihi ses snart! Puss mammi

    SvaraRadera