måndag 8 juni 2009

Magen V 15


6 kommentarer:

  1. Nu börjar det synas och det är nu den börjar växa snabbt. All lycka till er, jag håller tummarna för att det går vägen. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. *Pustar ut* Skönt att det syns :) Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Mormors lilla fis finns där inne! Längtar..... Puss på magen från Mammi

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt med mage!! Vad roligt att följa och få information som jag känner att jag kommer kanske behöva.. :)
    Kram
    Diana
    http://missattitude.se

    SvaraRadera
  5. Kan du inte skaffa bloglovin så att man kan följa dig där.. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ah det är jätte mysigt med magen :) Om det är något du undrar över så är det bara att fråga, har ju varit i bebisverkstaden i nästan 2 år! Så jag vet det mesta :D Nu tror jag att jag har skaffat bloglovin! haha! Jag fattar inte så mkt, men du kan ju testa om det funkar för dig =) Alltid kul med kommentarer så ingen fara :) kram kram!

    SvaraRadera