tisdag 9 juni 2009

Plattång!

Min plattång håller på och braka, då blir jag sådan att jag köper en ny INNAN den går sönder för den dagen den går sönder blir man helt förstörd och just den dagen är säkert plattången mycket viktig för att man säkert ska göra något. Jag köper en plattång 1 gång var 3:e år, då blir det ganska dyrt. Men, eftersom jag är en trogen plattare så tycker jag kvalitén är otroligt viktig. Beställde plattången GA.MA på lyko.






Idag kommer Jessica E hit - ska bli kul med lite sällskap, tjöt inatt för jag var så himla ensam, stackars Victor. Men men... hormoner :)
Nu kommer morfar en snabbis, måste skynda mig att sätta på kaffet!

Pusshej!

2 kommentarer:

  1. exakt den plattången jag har, kommer du ihåg att ja tipsa dig om den? :)

    SvaraRadera
  2. Hej Fia! Nej, det kommer jag inte ihåg... kommer bara ihåg att vi prata om produkterna! :) Men känns bra med en skonsam och riktigt bra plattång!

    SvaraRadera