måndag 1 juni 2009

Huvudvärk som inte släpper..

Jag har så förBANNAT ont i huvudet, det släpper inte heller, känns osm hela huvudet ska spricka - dricker vatten som en törstig flodhäst så det kan inte bero på vätskebrist. Har även tagit alvedon - men neeee... jag tror att det är spänningshuvudvärk, det gör liksom ont mot nacken. Dessutom vaknade jag med skiten också. Vill bara trycka ner huvudet i en spann med svinkallt vatten. Jaja huvudvärk eller inte vill min kropp ha sol - imorgon ska det tydligen bli mulet, såg inte en enda sol i tidningen när jag kollade :(

Heeeeeeerrrrååååååå!

3 kommentarer:

  1. Det kan vara så också att du redan har blivit uttorkad och dricker som en flodhäst för att återställa balansen, det tar massa timmar för kroppen att återfå balansen, ibland dagar. beror på hur bra man mår i övrigt, tänk på det :) tänk att du ska dricka 3 liter på en dag utspritt såklart. hoppas det blir bättre snart, jag har också huvudvärk med av en helt annan anledning, hemtenta! gah! kram

    SvaraRadera
  2. Yes I know - men har druckit ordentligt i flera veckor, för att man måste med tanke på graviditeten... så det är nog spänningshuvudvärk... hoppas hemtentan går bra. kram

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla kicka... *love* Jag lider med dig - vet hur det är! Puss

    SvaraRadera