torsdag 4 juni 2009

Awards!

Jag fick en Awards av min lille snutt - Helén. - Som de flesta redan har förmodat är detta “min” tjej som är mitt allt. Hon är den lillasyster som jag aldrig har haft. Men hon har förmågan att vara mkt mognare än mig vid olika tillfällen och aggerar som storasyster o tar ner mig på jorden ibland. Nu är den lilla damen gravid o jag ska bli “moster”… Du Anna är speciell – finns ingen som du o det finns faktiskt INGEN som känner mig så mkt som du gör – o det har aldrig heller funnits! Jag är du… All min kärlek!


Självklart får du en tillbaka av mig. Du är en underbar vän/syster. Utan dig så vore livet rätt tråkigt. Du är ju liksom jag, och jag kan ju inte vara utan mig själv. Hur fan skulle det se ut? Bäst jag drar mig ur den tanken innan jag blir lite knäppis. Du har även fått stå ut med mitt kobrabeteende.. Älskar dig, älskade du.

Min nästa award vill jag att min älskade Victor ska ha. Han har ställt upp till 200% under de här månaderna som varit. Jag har ju inte riktigt varit människa. Men Victor har hjälpt till massor här hemma och skötit det som jag inte orkat. Att du sedan orkat med mitt underbara (läs hemska) humör är ju bara för mycket egentligen. Du har inte äns skällt på mig, inte en enda gång. Han till och med ringer mig från jobbet för att höra hur jag mår. Jaa.. alla skulle egentligen ha en som du för du är helt underbar och jag älskar dig så otroligt mycket.

Jag vill även ge awards till min familj som är helt underbar. Speciellt mammi som har åkt hit från jobbet för att köpa med något jag kan tugga på, när jag mått skit. Som även stöttat mig massor under tiden som Bella låg inne, ja, ni är helt underbara. Älskar er.

Men jag känner att jag vill ge awards till de som verkligen förtjänar det. Så nu sitter jag här och är livrädd att jag missat någon. Men dessa människor är de viktigaste!

Nu ska jag se lite på TV :)

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar