måndag 8 juni 2009

Angelsound!

Idag har jag shoppat en angelsound på nätet - det är en apparat som man sätter på magen, man kan då höra bebisens hjärtljud. Kan ju faktiskt vara kul för Victor att få höra bebbens hjärtljud. Man ska självklart inte lyssna ofta. Bebisen kan bli stressad av det. Men tycker att det kan vara mysigt att lyssna på hjärtljuden någongång när man myser i soffan. Victor tyckte iaf att det var en jätte bra idé :)

Magen växer, imorgon går jag in i V 16. Har snart gått halva min graviditet.. känns som tiden gått sjukt fort. Förstår inte vart tiden har tagit vägen. Men det är klart.. har ju mått så förbannat illa... nu när jag äter postafen njuter jag verkligen av att vara gravid. Tittar på magen hela tiden, känner och klämmer och pratar till och med, med magen.. *lille tuss*

Nu ska jag duscha, tror jag vågar det nu =) En tjej var här förrut som jag slingade håret på. Precis när jag lade i blekningen så kändes det som jag skulle svimma. Trodde först det var blekningen, men enligt mamma och Helén var det nog ett helt vanligt blodtrycksfall - vilket är väldigt normalt när man är gravid.

Ha det gott! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar