torsdag 11 juni 2009

Bubblar i hela min kropp!

Idag fick jag hämta mitt efterlängtade paket på posten - Angelsound.

Jag och Victor skyndar oss hem och sätter oss i soffan och micklar ihop manicken, tog glidmedel på magen och satte dit det, Victor fick börja lyssna - han skiner upp som en sol. Sedan ger han hörlurarna till mig, åh visst, jag får höra min älskade lilla bebis hjärta slå. Helt underbart att få höra. Det kändes som hela jag skulle spricka av glädje. Nu vet jag att du mitt älskade barn har det bra där inne. Har ju varit lite orolig innan.. men det har ju sina orsaker.

Nu kommer snart mammi och pappi!

Pusshaj!

3 kommentarer:

  1. Underbart gumman - jag vill oxå höra! *L* Puss

    SvaraRadera
  2. Ja detta var helt otroligt...... jag fick höra mitt älskade lilla barnbarns hjärtslag. Vilken upplevelse!!!!!!! Sååå lycklig att få vara med om detta. Pussar och kramar till er alla tre från Mammi och Pappi

    SvaraRadera