onsdag 10 juni 2009

Inget i brevlådan..

Idag... VILL HA, VILL HA!!!

Undra vad man ska göra idag? Regn... vill så gärna hitta på något men vad ska man hitta på då? Jag ska iofs städa köksluckorna idag. Ett ont måste. Dem är rätt äckliga där inne... har väl inte torkat ur skåpen på några mån. Det är ju inget Victor direkt sätter igång med. Så skönt att stiga upp på morgonen och känna hur rent det är. Det luktar tvättmedel från sängen och ingen disk eller skit på golvet.. Oj vad det låter som jag levt i en skruttbod. Victor har ju hållt efter, men när jag har städat så tar jag i varenda hörn och VET att det är rent. Killar är ju inte riktigt lagda åt det hållet.. Dem kan göra annat som vi brudar inte kan...

Nej.. nu ska jag sätta igång med alla måsten här hemma!

Pusshejdå!

2 kommentarer:

  1. aa,fan anna! det gjorde vi bra! tjejer äger på att städa! men om du hade tur klarade victor av att sätta upp lampan? :p

    SvaraRadera
  2. Tror du han har gjort det?? Näe... jäkla skit. Ikväll får han det tufft!

    SvaraRadera