lördag 6 juni 2009

Kanske ska skriva nåt idag också!

Iofs, skrev jag ju innan att jag ville ha en cykel, men det vara bara ett nödrop på hjälp!

Idag mår jag förbaskat illa! Har knappt kunnat stå upp! Så jag skickade iväg Victor till apoteket för att köpa postafen åksjuketabletter! Får se om det hjälper nu då, testade ju seaband men det är så svårt att få dem att sitta på rätt plats. Nu har jag nog testat allt snart =) Har ju varit lite skeptisk till tabletterna - men pratade med en barnmorska igår på studentfesten som vi var på hon sa att det var helt ofarligt för bebisen! Så jag måste lita på det! Måste ju för sjutton kunna leva! Att vara gravid är ju ingen sjukdom. Ikväll är det grillfest. Victor fick åka i förväg för jag kände att jag måste få illamåendet att gå ner lite! Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

Ha en fin kväll vänner!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar